czwartek, 14 lutego 2013


Cześć !  Dawno mnie tu nie było ale brak czasu  szkoła ... szkoła ... szkoła... 
No to wczoraj skończyłam 17 lat ! tak wiem jestem stara ^^ haha  no to za rok bawimy się na osiemnastce   uuuuhuuhuu będzie grubo ;D  Od pewnego  czasu mnie i moich znajomych wkurzają  dwie pewne  osobniczki  które myślą że są mega  wspaniałe i jeszcze  mają czelność obmawiać nas za plecami grozić że nam w*jebią a prosto  twarz to tego już nam  suki  nie umieją  powiedzieć hahaha ;D śmieszą mnie takie osoby . Chodzą po naszym rewirze , popisują się  i myślą że są ''fajnee''   Hahahahahahahahahahhaah bitch please ;p 
Alee  mimo   wszystko carpe diem !  ;D Miej wyjebane a będzie Ci dane  ;D  

''Mam żal do Boga, że takie ścierwo żyje
Nie bez powodu chodzisz z tym pochlastanym ryjem
Miej tą świadomość, że moja czarna lista
Zaczyna się, ty k*urwo od twojego nazwiska
Los takich jak ty z reguły bywa krótki
Powinieneś pod uwagę wziąć karierę prostytutki''


Chada-Czas rozliczeń ♥ Uwielbiam ♥ 
I za to właśnie kocham polski rap <3 

Pozdrawiam !